Aanmelden ALV en Congres op 18 april 2018

De Werkspoorkathedraal

Categorieën

Algemene ledenvergadering en Congres op 18 april 2018

Op woensdagmiddag 18 april 2018 vindt het NVGA Congres plaats in de Werkspoorkathedraal in Utrecht. Volmachtdata: goud waard!” zo luidt het centrale thema. Data speelt een steeds belangrijkere rol in ons dagelijks bestaan. Door het goed toepassen hiervan onderscheidt de volmachtbranche zich in toenemende mate.

Laat u zich daarom tijdens het congres inspireren door boeiende sprekers en beraadt u zich op uw gouden (!) toekomst.

Algemene ledenvergadering 2018

Voor de Algemene Ledenvergadering is de ontvangst vanaf 10.00 uur en aanvang is om 10.30 uur. De verwachting is dat de vergadering om 12.00 uur zal eindigen. Indien u ook deelneemt aan het congres kunt u gebruik maken van de lunch. (exclusief voor leden)

Congres 2018

Het congres start om 14.00 uur met de ontvangst vanaf 13.30 uur. Na het inhoudelijke programma kunt u wederom uitgebreid bijpraten met uw collega’s uit de branche. Een DJ, drankje en een walking diner zorgen ervoor dat de congresmiddag op aangename wijze wordt verlengd.

Graag tot 18 april in Utrecht!

Er kunnen geen reserveringen meer worden geplaatst voor dit evenement.